Сè започнува со првиот чекор ...

На Ерусалимски начин е најдолгата аџилак и меѓународна рута за мир и култура во светот!

На Ерусалимски начин ги поврзува религиите и народите во уникатен мировен проект.

На Ерусалимски начин се залага за меѓусебно признавање и толеранција.

Loveубовта, најсилната сила во универзумот, продира, осветлува сè и гради мостови помеѓу сите луѓе!

Аџилакот создава отвореност за средби, ги намалува предрасудите и стравовите и ја зајакнува довербата - основна доверба! Наводните граници меѓу народите и религиите можат да бидат премостени од индивидуални луѓе во loveубов и меѓусебно почитување.

Ерусалимски начин

сцена ТУРКЕИ

15 Ден Патување | 23.09.2022 - 07.10.2022
ЕРУСАЛИМ НАЧИН - На weltweit најдолго Патека за аџилак und мирен начин & Меѓународни културен пат!

Ерусалимски пат Турција 2022 година
Заедно на 5-та етапа: Мала Азија

Петтата од вкупно седум етапи на Ерусалимскиот пат нè води низ Турција/Мала Азија: поминуваме преку регионот Мармара, регионот на Егејот, регионот на Медитеранот и Централна Анадолија! Турција е 5-та етапа од вкупно 7 етапи на Ерусалимскиот пат (Шпанија до Ерусалим).

На овој уникатен аџилак, откријте ги културните моменти на Мала Азија, местата каде што апостолите Павле и Варнава го основале раното христијанство и патеката на Третата крстоносна војна под стауферскиот император Фридрих I „Барбароса“ и доживејте пејзаж со неспоредлива фасцинација. Некои значајни места се Дарданелите, Троја, Полуостровот Троа, Асос, Пергамон, Измир, Ефес, Памукале, планините Бик, Силе, Коња, Килистра, Кањонот Гоксу, Тарсус и Адана. Ерусалимскиот пат поврзува 15 земји и континенти на Европа и Азија со Светата земја и е најдолгиот аџилак и мирен пат со растојание од околу 7.500 километри: „Од крајот на стариот свет во Финистер, преку срцето на Европа до почнувајќи од Ерусалим“.

ИТИНЕРАР:

Ден 1 - Пристигнување: Лет до Истанбул - Трансфер Хотел - Стар град - Света Софија - Сина џамија - Босфор - Вечера

Лет со Туркиш Ерлајнс од Виена до Истанбул (резервирајте сопствен лет). Пристигнување во 14:00 часот и трансфер до нашиот хотел во Истанбул. Со убава прошетка во стариот град ги гледаме плоштадот Хиподром од римската ера, џамијата Аја Софија, некогаш главната црква на Византиската империја и Сината џамија од отоманската ера. Со поглед на Златниот рог и Босфорот, за време на нашата вечера ќе уживаме во убавините на Истанбул.

Ден 2: Возење до Дарданелите - Гелиболу (граница Европа/Азија) - почетно пешачење
Поаѓање од Истанбул кон европскиот дел на Турција до Дарданелите, теснецот меѓу Европа и Азија. Овде го преземаме воведното пешачење, рутата се протега по подножјето на Европа со поглед на Азија, прекрасно и на историски значајно тло. Вечера и ноќевање во хотел Хемптон од Хилтон во Гелиболу.

Ден 3: Гелиболу - Чанаккале - Троја - ноќевање на винскиот остров Бозчаада
По појадокот посетуваме еден од воените споменици кај Дарданелите во Европа кои беа подигнати по повод Првата светска војна. Потоа преминувајќи со траект до Чанаккале, стигнуваме до Азија! Потоа ги напуштаме Дарданелите и преземаме прекрасно пешачење во близина на морето кон Троја со поглед на Егејското Море. Набргу откако ќе стигнеме до Троја, сцена на еповите на Хомер за прекрасната Елена, Агамемнон и Одисеј. Го посетуваме Националниот парк Троја и ги гледаме последните камени остатоци од Троја на гребенот. Културно погоден за овој атмосферски ден, денот го завршуваме со кулинарски задоволства на островот Бозкаада, познат како „Островот на виното“. Ноќевање на островот во два бутик хотели. Сместување со аџиски шарм!

Ден 4: Бозкаада - Александрија Троада - Асос - Бехрамкале
Продолжете до Далијан до блиската Александрија Троада. Поранешната античка метропола дури се сметала за главен град на Римската империја под царот Константин Велики! Павле го посетил овој град три пати за време на неговите мисионерски патувања. Пешачеме по Ерусалимвег по културната рута Троја и трагите на Павле кон Асос. Пријавување и сместување во хотел Асос во Бехрамкале.

Ден 5: Бехрамкале - Пергамон - Бергама - Каравансарај Обасија
Наутро возиме по брегот и на крај Ерусалимскиот пат нè води преку тркалачки ридови и планини низ борови шуми, прекрасен пејзаж на патот кон Пергам! Конечно, оддалеку го гледаме античкиот Пергамон со најстрмниот театар во Мала Азија! Се качуваме со жичарницата до платото на Акропол, ги посетуваме остатоците од кралските палати, темелите на олтарот на Зевс (самиот олтар е во Берлин), храмовите на Атина, Трајан, Дионис и Деметра, театарот, агора и некогаш втората по големина библиотека во античкиот свет! Потоа продолжуваме кон Обасија каде спиеме како културно обележје во новоизградениот карвансарај. Овој „хотел со шатори“ среде никаде е незаборавно искуство. За овој ден, покрај впечатливите доживувања, предвидени се и две планинарења. Вечера и ноќевање карвансарај.

Ден 6 и 7: Бергама - Измир - Кушадаси - Ефес - Селџук - Кушадаси
Возете низ Измир. Античка Смирна не само што нуди бројни христијански цркви, туку е и најголемиот град на целата рута во Ерусалим со околу 3 милиони жители. Продолжете до Ефес, едно од најпрекрасните археолошки локалитети на Ориентот и еден од најважните музеи на отворено во светот. Посебно впечатливи се реконструкциите на бројни градби како храмот на Адријан, прекрасната библиотека Целзус или куќите со тераса, кои се овозможени со помош на австриски археолози. Посета на Агората, јавните згради, улицата Куретес и театарот. По пладневниот одмор во семејните ресторани, кои се наоѓаат околу пештерата на конакот под овошките, се пешачиме до куќата на Мајка Марија. Наводната маријанска гробница е свето место за христијаните и муслиманите. Потоа ја посетуваме базиликата Свети Јован. Тука е гробот на апостол Јован. На враќање кон хотелот ја гледаме џамијата Исабеј (Исус) и остатокот од храмот на Артемида, едно од античките светски чуда. Вечера и пријавување за две ноќевања во хотелот Ричмонд Ефес.

Ден 8: Кушадаси - Ефес - долина на реката Меандер - Памукале - Хиераполис
Возете низ широката меандерска долина кон Памукале. Пешачеме низ селата долж прекрасните село, пристигнувајќи пеш во Памукале, а потоа во Хиераполис. Вечера и ноќевање во Pam Thermal Hotel во Памукале.

Ден 9: Памуккале - Лаодикеја - Колоси - Испарта - планини Бик - Испарта - Езеро Егирдир
Наутро пешачеме до големите урнатини на Лаодикија/античка Лаодикеја на Ликос. Седмото и последно послание од Апокалипсата на Јован беше испратено до ова собрание. Потоа продолжуваме кон езерото Ергирдир, едно од најголемите слатководни езера во Турција. Попладневно пешачење во планинската заднина по оддалечени патеки далеку од секаков туризам. Вечера и ноќевање во сместување на аџии Choo Choo Pension во Егирдир.

Ден 10: Езеро Егирдир - Павле Свети Павле - Антиохија во Писидија - Јалвац - Коња
Утринско возење кон Антиохија, стигнуваме и до таканаречената „земја на јаболка“ и пешачеме во бескрајниот степски пејзаж на Писидија, последната етапа на турскиот Паулусвег (исто така Ерусалимвег) до античка Антиохија во Писидија. Овде ги истражуваме урнатините што ги посетил Павле на своето „прво мисионерско патување“ заедно со Варнава и неговиот внук. Продолжете до Коња, некогашниот Икониум, кој географски нè носи до средината на Мала Азија. Вечера и ноќевање во хотел Бера во Коња.

Ден 11: Коња - Суфи патека - Силе - Мевлана Руми - Павле црква - Чаршија - Коња
Денеска малку се пешачиме по таканаречената патека Суфи, која исто така е дел од Ерусалимскиот пат, и на крајот одиме преку Ѓаволскиот мост до Силе, местото каде некогаш бил Пол. По заслужената пауза во кафулето, ја посетуваме новообновената црква Света Елена, основана во 327 година од Елена, мајката на царот Константин, кога таа поминала на пат за Ерусалим. Оваа црква сега е една од најстарите цркви во светот! Во Коња го посетуваме, меѓу другото, музејот Мевлана, мавзолејот на суфискиот мистик Руми, познат и по дервишите што танцуваат, и Паулускирхе, кој сè уште се користи, каде дури добиваме и печат од Ерусалим во ходникот за аџии. Потоа го завршуваме денот во чаршијата и се нурнуваме во ориенталниот свет на зачините и мирисите. Вечера и ноќевање во хотел Бера.

Ден 12: Коња - Килистра - Листра - Каталхојук - Чумра - Бинбиркилисе - Караман
По појадокот, возете до Кралскиот пат до Килистра со бизарниот изглед на пештерските населби на раните христијани. Прошетајте и истражете ги пештерските живеалишта и ја гледаме и долината на некогашниот антички град Листра, местото на каменувањето на Павле. Како дополнителен културен момент, стигнуваме до местото на ископување на населбата Каталхојук од неолитот, за која се вели дека е една од најстарите населби во светот. По кратката посета продолжуваме во правец на Бинбиркилисе (1001 црква), каде во монотонијата и навидум бескрајниот „месечев пејзаж“ правиме медитативно пешачење по планинскиот масив на вулканот Карадаг? и искусете ги урнатините на црквите и зградите со импресивен поглед. Вечера и ноќевање во хотел Кент во Караман.

Ден 13: Караман - планини Бик - премин Сертавул - кањон Ѓоксу - Меморијален камен Барбароса - K?zkalesi
Возејќи низ планините Бик ги посетуваме импозантните урнатини на оддалечениот византиски манастир Алахан високо над реката Гексу. Откако ќе го продолжиме патувањето низ кањонот, стигнуваме до спомен-каменот што ја одбележува смртта на римско-германскиот император Барбароса - третата и најголема крстоносна војна во црковната историја заврши овде во Регенсбург. Нашето пешачење денес тече во шарениот, импресивен кањон Göksu во правец кон Силифке. Ноќевање на Медитеранот во хотел Киликја, Кизкалеши.

Ден 14: Кизкалеши - Медитерански брег - Тарсус - Адана
Во утринските часови, лежерно пешачење по медитеранскиот брег со можност за капење во море. Потоа продолжи кон Тарсус. Родното место на Павле е еден од најстарите градови во светот. Одиме низ портата на Клеопатра, го гледаме стариот римски пат, стигнуваме до Павловата фонтана и црквата. Продолжуваме кон Адана, каде што на крајот од патувањето по Ерусалимвег не очекуваат уште два суперлативи: Втората по големина џамија во Турција и најстариот за возење каменен мост во светот! Вечера и ноќевање во хотел Senbayrak City во Адана.

Ден 15: Повратен лет за Виена преку Истанбул
Утрово ќе ја посетиме горенаведената џамија и Камениот лак мост. Оваа етапа од патувањето по Ерусалимвег завршува токму на стариот римски мост, а воедно ова е почеток на следната, шеста етапа на патот кон Ерусалим. Како заклучок одиме низ стариот град до чаршијата. Краток трансфер не носи до аеродромот во Адана, повратен лет со Туркиш Ерлајнс во 13.10:18.25 часот преку Истанбул до Виена. Пристигнување во Виена во XNUMX ч.

Промени во маршрутата и грешки Резервирано!

Аура турнеја со услуги - 15 дена патување со полупансион!

- Сите локални трансфери
- Сите патувања со климатизирани модерни автобуси
- Државно сертифициран, квалификуван локален туристички водич
- Сите влезници
- Сместување во удобни двокреветни соби со када или туш + тоалет
- 14 ноќевања со појадок и вечера

Резиме на 15-дневното патување:

• Хотели/Сместување – Видете ја листата во прилог

• 14 x HB во избрани сместувања
• Патување со автобус со локален тренер
• Екскурзии и планинарења според програмата
• Туристички водич од локален германски јазик
• Информативен пакет ЕРУСАЛИМВЕГ со идентификација на аџија итн.
• Генерален менаџер за патувања Јоханес Ашауер
• Советите и таксите за виза не се вклучени
Резиме 15 дена патување

состојба и опрема
Лесни планинарења за сигурни планинари со просечна кондиција со време на пешачење од 4 до 6 часа. Дневните правци од 10 до 20 километри водат низ лесен до умерено тежок терен, планирани се доволни паузи. Планираме со лесен дневен пакет (понесете фенерче или светилка) по шумски патеки, падини и делумно асфалт. Автобусот го превезува нашиот главен багаж. Сакаме да истакнеме дека сите учесници на турата мора да бидат во разумна физичка и психичка состојба.

ИНФОРМАЦИИ, ЦЕНА И РЕЗЕРВАЦИЈА

По е-пошта до info@jerusalemway.org

По телефон +43 699 18031970

JERUSALEM WAY Меѓународен тим за мир eV

СОВЕТ: За да добиете евтини цени на летовите, препорачуваме да се регистрирате за патувањето во 2022 година што е можно поскоро. Цената со Туркиш ерлајнс за повратен лет од Виена изнесува околу 220 евра (од јуни 2022 година).

превземи Програма за патување како PDF
Превземи: Сместување и маршрута

Промени во програмата за патување и исклучени грешки!

барања за влез

Потребна виза за Австрија! Пасошот мора да важи најмалку 6 месеци по влезот. Како преодна мерка, турските власти им дадоа можност на австриските граѓани, до понатамошно известување, да ја добијат визата при влез на аеродромите и граничните станици од електронските визи, што, сепак, може да доведе до одложување на влезот. Надоместокот за виза може да се плати само во готовина во евра, американски долари или фунти (според сегашното известување). Ве молиме имајте ги и тековните информации од Министерството за надворешни работи за земјите за патување / прописите за Ковид под www.bmeia.gv.at/reise-services/reiseinformation/land/tuerkei

здравствени прописи
Не се потребни вакцини. Виенскиот центар за патувачка медицина ги препорачува општите вакцини од австрискиот план за вакцинација (тетанус-дифтерија-полио, ММР, грип (сезонски), варичела, пневмококи, хепатитис А+Б како и беснило и тифус). За повеќе информации, јавете се на 43(1) 4038343 или www.reisemed.at. Во овој поглед, ве молиме контактирајте го или вашиот матичен лекар, соодветниот здравствен оддел или Институтот за тропска медицина во Виена.

За ерусалимскиот аџија Јоханес Ашауер (иницијатор на Ерусалимвег): Во 2010 година, Јоханис тргнал пеш кон Ерусалим заедно со уште двајца други аџии. На овој спектакуларен и необичен аџилак, тие тргнаа по стапките на крстоносните војни, чекореа по патеките на апостол Павле и историските патеки за аџилак и конечно стигнаа во Витлеем по шест месеци на Бадник, а потоа во Ерусалим. Како резултат на тоа, аџиите го иницираа почетокот на овој пат до Ерусалим на 21.12.2012 декември XNUMX година во Финистер со пораката „Од крајот преку срцето на Европа до почетокот“ и на тој начин го основаа најдолгиот пат за мир и култура во светот: Ерусалимски пат!