הכל מתחיל בצעד הראשון ...

דר דרך ירושלים הוא מסלול העלייה לרגל הארוך ביותר בעולם ודרך השלום והתרבות הבינלאומית!

דר דרך ירושלים מחבר בין דתות ועמים בפרויקט שלום ייחודי.

דר דרך ירושלים מייצג הכרה הדדית וסובלנות.

אהבה, הכוח החזק ביקום, חודר, מאיר הכל ובונה גשרים בין כל האנשים!

עלייה לרגל יוצרת פתיחות למפגשים, מפחיתה דעות קדומות ופחדים ומחזקת אמון - אמון בסיסי! הגבולות כביכול בין עמים לדתות יכולים להיות מגושרים על ידי אנשים בודדים באהבה ובכבוד הדדי.

לינץ - מאוטהאוזן
27,40 ק"מ / ↓ 369 מ '/ ↑ 353 מ'
תרגם בשפות אחרות הצג מפה במצב מסך מלא

פרופיל גובה

Beschreibung

מדרגות מוות במחנה הריכוז מאוטהאוזן (© סטפני ג'יי שטיינדל) מדרגות מוות במחנה הריכוז מאוטהאוזן (© סטפני ג'יי שטיינדל)

מהמריאניזם או הכיכר המרכזית, גשר ניבלונגן מוביל אותנו מעל הדנובה לגדה השמאלית של הנהר. אנו מגיעים לנתיב מחזור הגדה של הדנובה, שנלך אחריו לאורך זמן ושחלקו נמצא בתדירות גבוהה מאוד, במיוחד עד פלשינג. אבל יש אפשרות לקחת שביל יער מקביל ישירות על הגדה. מעט לפני תחנת הכוח של הדנובה באבהבן-אסטן, אנו מסתעפים שמאלה וחוצים את יובל הדנובה על גשר. עם הרכבת התחתית שלאחר מכן נוכל לחצות בבטחה את Donaubundsstraße לאבהבן, להישאר ימינה וללכת בדרך האופניים R1 לזמן מה עד שנפנה שמאלה ל- Oberfeldstraße. אחרי תחנת הרכבת התחתית אנו שומרים ימינה ולאן השביל מוביל ויש לנו נוף יפה וגם את כנסיית סנט. ג'ורג'ן / גוזן כבר יכולים לזהות. חשוב להזכיר כי מנהרת "B8 Bergkristall" ממוקמת ישירות. זה היה אחד ממתחמי הייצור התת קרקעיים הגדולים והמודרניים ביותר של הרייך הגרמני הגדול (מפעל מטוסים תת קרקעי ללוחמי סילון חתוכים בסכין)! אחרי כנסיית הקהילה אנחנו כבר בכיכר המרכזית של סנט. ג'ורג'ן / גוזן. אגב, צליינים מתקבלים בברכה בבית הכנסת (מול הכנסייה). אנו עוקבים אחר השילוט מימין והכביש הראשי או רחוב מאוטהאוזנר לכיוון מזרח, פנה שמאלה זמן קצר לאחר תחנת הרכבת כדי לעלות במעלה הגבעה דרך יישוב, ואז שמאלה שוב דרך היער הקטן, מעל שביל שדה וחלף על מקדש הדרך לכיוון פרנקנברג. אנו חולפים על פני מקדש דרך נוסף וחוצים כמו גם חוות חווה שונות, אך נשארים בדרך המובילה אותנו בירידה. שימו לב: במקום בו הכביש עובר בין 2 חוות משק, נפנה שמאלה והולך מעט עלייה בדרך עפר אל דרך הסחורות אספלט, הולכים כ. 50 מ 'ימינה ואז שמאלה - על כביש האספלט - סע ישר קדימה לזמן מה. שם אנו מסתעפים שמאלה, בירידה לנקיק. כשאנחנו מגיעים לתחתית, אנו שומרים ימינה פעמיים כדי להגיע לווינרגראבן, שם אנו ממשיכים שמאלה עד שנגיע לכניסה לאזור ההנצחה של מאוטהאוזן. זה מצד ימין. שם אנו מגיעים למדרגות המוות הידועות לשמצה, שעליהן אנו מטפסים לאט ובתחושת שקט. פעם אחת בראש נגיע למחנה הריכוז לשעבר מאוטהאוזן. תן מספיק זמן לבקר הכל ולזכור למה אדם מסוגל ולא לשכוח את זה! לאחר הביקור, אנו עוזבים את האזור berab בדרך הזיכרון, נפנה שמאלה ב- Mostheurigen Frellerhof - בירידה לנקיק - ומגיעים לעבר רחוב המסומן היטב. זה מוביל אותנו הלאה למאוטהאוזן. מטווח הראייה של הבריכה החיצונית, אנו מגיעים ללינצשטראסה, נשמור שמאלה ואז נגיע לטיילת מאוטהאוזן המרשימה ליד הגדה השמאלית של הדנובה.