הכל מתחיל בצעד הראשון ...

דר דרך ירושלים הוא מסלול העלייה לרגל הארוך ביותר בעולם ודרך השלום והתרבות הבינלאומית!

דר דרך ירושלים מחבר בין דתות ועמים בפרויקט שלום ייחודי.

דר דרך ירושלים מייצג הכרה הדדית וסובלנות.

אהבה, הכוח החזק ביקום, חודר, מאיר הכל ובונה גשרים בין כל האנשים!

עלייה לרגל יוצרת פתיחות למפגשים, מפחיתה דעות קדומות ופחדים ומחזקת אמון - אמון בסיסי! הגבולות כביכול בין עמים לדתות יכולים להיות מגושרים על ידי אנשים בודדים באהבה ובכבוד הדדי.

לינץ - מאוטהאוזן
26,80 ק"מ / ↓ 235 מ '/ ↑ 214 מ'
תרגם בשפות אחרות הצג מפה במצב מסך מלא

פרופיל גובה

Beschreibung

Friedenstaube beim NEUEN RATHAUS Friedenstaube beim NEUEN RATHAUS

Vom Hauptplatz (Touristinfo Linz) führt uns die Route geschichtsträchtig auf der Nibelungenbrücke über die Donau.

Dort erreichen wir beim "Neuen Rathaus" die aus Edelstahl gebaute JERUSALEM WAY Friedenstaube! Die Friedenstaube ist exakt nach Osten, Richtung Jerusalem ausgerichtet. Siehe hier Fotos von der feierlichen Eröffnung im September 2023: פתח קישור

Nach dem überqueren der Brücke sehen wir links das "Neue Rathaus" von Linz und rechts das Ars Electonica Center, wo uns der Jerusalemweg nun direkt zum linken Donauufer führt. Ab hier folgen wir für etwa 15 Kilometer donauabwärts dem Donauradweg R1.

קצת לפני תחנת הכוח של הדנובה באווינדן-אסטן, נפנה שמאלה וחוצים את הזרוע הצדדית של הדנובה על גשר. עם המעבר התת קרקעי הבא נוכל לחצות בבטחה את Donaubundesstraße B3 עד Abwinden, לשמור ימינה ולעקוב אחרי שביל האופניים R1 לזמן מה עד שנפנה שמאלה ל-Oberfeldstraße. אחרי מעבר הרכבת התחתונה אנחנו שומרים ימינה ולאן שהשביל מוביל למעלה ויש לנו נוף יפה וכבר רואים את כנסיית סנט ג'ורג'ן/גוסן.

חשוב להזכיר שמערכת המנהרות "B8 Bergkristall" ממוקמת ישירות. זה היה אחד ממתחמי הייצור התת-קרקעי הגדולים והמודרניים ביותר של הרייך הגרמני הגדול (מפעל מטוסים תת-קרקעיים למטוסי קרב חתוכים בסכינים)! אחרי כנסיית הקהילה אנחנו כבר בכיכר המרכזית של St. Georgen / Gusen. אגב, עולי רגל מוזמנים בבית הכומר (מול הכנסייה). נעקוב אחר השילוט ימינה ונלך ברחוב הראשי או Mauthausener Straße מזרחה, נפנה שמאלה זמן קצר לאחר מעבר הרכבת התת-קרקעי וכעת בעלייה דרך יישוב, ואז שוב שמאלה דרך היער הקטן, על שביל שדה וחולפת על פני מקדש בצד הדרך. הכיוון של פרנקנברג לקבל. אנו חולפים על פני מקדש נוסף בצד הדרך וחוצים, ובחוות חווה שונות, אך נשארים בדרך המובילה אותנו במורד. זהירות: היכן שהכביש עובר בין 2 חוות חקלאיות, נפנה שמאלה והולכים מעט בעלייה בשביל שדה עד לכביש הסחורה האספלטית, הולכים כ-50 מ' ימינה ואחר כך שמאלה - בדרך הסחורה האספלטית - ממשיכים ישר לזמן מה. . שם נפנה שמאלה, בירידה לתוך גיא. בתחתית נשמור פעמיים ימינה כדי להגיע ל-Wienergraben, שם ממשיכים שמאלה עד לכניסה לאתר ההנצחה מאוטהאוזן. הכניסה מצד ימין.

שם אנחנו מגיעים למדרגות המוות הידועים לשמצה, עליהן אנחנו מטפסים בזהירות בתחושת בחילה. בפסגה נגיע למחנה הריכוז מאוטהאוזן לשעבר. אפשר מספיק זמן לראות הכל ולזכור למה האדם מסוגל ולעולם לא לשכוח! לאחר הביקור, אנו עוזבים את האזור במורד על דרך הזיכרון, פונים שמאלה בטברנת הסיידר פרלרהוף - בירידה לתוך נקיק - ומגיעים לשלט Ufer Straße המסומן היטב. זה לוקח אותנו יותר למטה למאוטהאוזן. בטווח ראייה מהבריכה החיצונית אנחנו מגיעים ל-Linzerstraße, נשמור שמאלה ואז מגיעים לטיילת המרשימה של מאוטהאוזן בסביבת הגדה השמאלית של הדנובה.

טיפ: יש בול צליינים בכנסיית הקהילה! במאוטהאוזן אנו מוצאים לינה ואפשרויות קייטרינג רבות ובלי קשר לכך, הביקור שווה!

הורד את שלב ה-GPS בטלפון הנייד

- 4310 מאוטהאוזן: חדר ראדל של פטרסייל, רייפרדורף 11, טל' +43 7238 2864

תמונות

טיילת מאוטהאוזן מקור: www.mapio.net טיילת מאוטהאוזן מקור: www.mapio.net
מדרגות מוות במחנה הריכוז מאוטהאוזן (© סטפני ג'יי שטיינדל) מדרגות מוות במחנה הריכוז מאוטהאוזן (© סטפני ג'יי שטיינדל)